14 stycznia 2017

Prawdziwy relaks


- Po czym poznać, kiedy matka miała ostatnio chwilę relaksu?
- Po długości odrostów!

Znalazłam ostatnio taki żarcik. Ale jak patrzyłam na swoje odrosty i poprzednio źle zrobione odrosty to mi się średnio chciało śmiać.

Aż przyszedł czas na wizytę u fryzjera, zarezerwowaną miesiąc temu. Pierwszy raz wybrałam się do szwedzkiego salonu. Do Szwedki. Polecony przez kogo, kto słyszał, że są nieźli.

Hmmmmm. Zaryzykowałam. Za dużo wpadek z moimi blond pasemkami w ostatnich czasach. Do tej pory fryzjera "załatwiałam" zawsze w Polsce, ale właśnie. Jakość okazała się niestabilna w moim przypadku.

Weszłam z lekkim strachem, czy na pewno to internetowe bukowanie wizyt działa. Salon surowy - po szwedzku. Stare deski i beton na podłodze, ściany pomalowane na czarno, wielka czerwona sofa w poczekalni. Minimalistycznie. Pani fryzjerka miała długie ciemno-blond włosy z pasemkami, dlatego zresztą ją wybrałam, oglądając zdjęcia personelu przy rezerwacji. Wszystko gra, zapraszam na fotel!


Po ustaleniu szczegółów wiedziałam, że mnie doskonale rozumie. I spokojnie oddałam się piciu kawy i czytaniu jednej z książek z listy na 2017. Dawno nie miałam tyle czasu dla siebie!

Ale najlepsze przyszło przy myciu włosów. Fotel nagle się rozsunął i zaczął wibrować.... wykonując delikatny masaż całego ciała. Na suficie namalowana trawa ze stokrotkami, delkatna muzyka i przyciemnione światło... Coś wspaniałego! Pani nałożyła mi jakieś odżywki i leżałam tak sobie około kwadrans. Prawie zasnęłam.

A właściwie nie prawie.




P.S. Włosy też wyszły świetnie.


6 komentarzy:

  1. te "wpadki" niekoniecznie muszą być wpadkami, bo bywają nadspodziewanie sexy, a o to w sumie chodzi, tak?...
    natomiast sexy wyszedł ten słowiańsko - pogański efekt kompozycji ze światłami na fotce, czyli generalnie pozytywnie, więc nie ma sensu pytać, czy był zamierzony, czy po prostu tak wyszło...
    pozdrawiać jzns :)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Światła choinki to idealny bokeh, już dawno się nauczyłam. Teraz uczę syna (to on robił zdjęcie)

      Wpadki fryzjerskie oceniam jako negatywne w moim przypadku, aczkolwiek pani Julia na Biskupinie ma potencjał. Pierwszy balejaż zrobiła idealnie, jak teraz ta pani Sofia, dopiero odrosty jej nie wyszły.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ola:)
    Jest dobrze:) Z odrostami wygladasz jak Shakira, czyli swietnie.
    Ja tez biegam do niemieckich salonow ostatnio i robie wsio, scinanie z farbami na glowe. I to kobiety widza te zmiany, ( kolezanki w prac np.: "O u fryzjera bylas? Do kogo chodzisz ? I te inne babskie gadki) bo dla wlasnego faceta, co bys na glowe nie polozyla ogolnie jest git! Moj widzi choc nie komentuje:)) Ciekawe jakbym na lyso weszla raz do domu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha Shakira <3
      a wiesz, kilka dni temu obejrzałam jakiś jej stary teledysk, mam sentyment - pamiętam, że w 2002 roku super bawiłam się na jednej dyskotece w Barcelonie. To było zakończenie rejsu Pogorii i balowałyśmy z koleżanką pół nocy.
      W zasadzie nigdy nie chadzam na dyskoteki, ale tam była świetna muzyka i jakoś tak wyszło, wtedy właśnie na topie było "Objection" Shakiry
      https://www.youtube.com/watch?v=8C6xDjQ66wM

      dzięki za komplement, Shakira jest piękną kobietą

      Usuń
  3. Hm.. Straszny kraj ta Szwecja;). Dziewczynie wszystkie włosy wyszły (w dodatku ona mówi, że to świetnie) i zadowolona, chociaż fotel się chybotał wśród czarnych piwnicznych ścian,a na suficie mamiły psychodeliczne stokrotki. No fakt, że problem odrostów rozwiązał się definitywnie;)

    Pozdrawiam ostrożnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha ha

      dzięki za szczery śmiech z samego rana :)

      pozdrawiam serdecznie

      Usuń



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...