1 czerwca 2013

O wadach charakteru

Mała zmiana tematu. Mam dla Was ciekawe ćwiczonko.

Jakiś czas temu mój mąż był na szkoleniu z "budowania zespołu". Na takich zajęciach robi się często ciekawe gry i ćwiczenia. Takie harcerskie trochę :) Przyniósł z niego dwie kartki, wręczył jedną i dał mi zadanie.

Z poniższej listy cech charakteru wyszukaj swoje wady. Spokojnie, bez stresu (po pierwszym pobieżnym przeczytaniu oddałam kartkę mężowi, prychając, i powiedziałam, że z nic z TEGO nie dotyczy mnie... przeczytałam jeszcze kilka razy i stwierdziłam, że jednak trochę dotyczy...). Możesz też wyszukać wady swojego męża/żony. Zanotuj. Nie musisz pisać w komentarzu.

(Lista jest przetłumaczona ze szwedzkiego, wiec czasem są dwa słówka, żeby lepiej oddać szwedzkie znaczenie - choć i tak mogło się zdarzyć, że oddałam je źle albo słówko jest fatalną kalką językową... jak ktoś ma pytanie to proszę je zadać w komentarzu :) )

1. Prozaiczny, przyziemny
2. Gadatliwy
3. Pełen brawury
4. O rozproszonej uwadze, nieskupiony
5. Nudny
6. Upierdliwy, pedantyczny, perfekcjonista
7. Nieustępliwy, natrętny
8. Nierozsądny, nieracjonalny
9. Skąpy
10. Dziwaczny
11. Nierealistyczny, bujający w obłokach
12. Zadufany w sobie
13. Chwiejny, niezdezydowany
14. Bezmyślny, lekkomyślny
15. Uparty, zawzięty
16. Kłótliwy
17. Tchórzliwy
18. Leniwy
19. Dominujący
20. Przymilny, ujmujący
21. „Bez kręgosłupa”, zmienny
22. Drobiazgowy, powolny
23. Sztywny, surowy
24. Rozrzutny
25. Zmienny, niestały
26. Zależny od innych
27. Naiwny
28. Spragniony towarzystwa
29. Węszący, wtykający nos w cudze sprawy
30. Zamknięty w sobie, wycofany
31. Zuchwały, bezczelny
32. Krytykujący, pouczający
33. Plotkarz
34. Przewrażliwiony, drażliwy
35. Dziecinny
36. „Błazen towarzyski, pajac”
37. Niewrażliwy, obojętny
38. Bezkrytyczny, łatwowierny
39. Przewrażliwiony na własnym punkcie
40. Krętacz, śliski
41. Pobłażliwy
42. Pyszałek, arogant
43. Sprzedajny
44. „Filozof” (wiecznie dywagujący, taki Tewje Mleczarz: "ale z drugiej strony...")
45. Oziębły, zamknięty

Za kilka dni rozwiążę zagadkę (muszę dać Wam czas!) :)

1 komentarz:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...