28 marca 2016

Radość Poranka

Drodzy czytelnicy, przypadkowi i stali, dziękuję za życzenia i obecność.

Życzę Wam wiele radości i siły płynącej z faktu, ze życie zatriumfowało nad śmiercią - niech tak się dzieje w Waszym życiu.

Nie pierwszy raz usłyszałam, że krzyż naszego życia to nie jest nic negatywnego. To tylko część życia, to nasza droga do świętości. Mamy być silni i nią iść. Nawet jeśli czasem przeraźliwie samotnie. A czasem w tłumie, w którym czujemy się jeszcze bardziej samotni.

Jesteśmy wolni od mroku!!! Alleluja!!!


Regina Caeli, laetare, alleluia, 
Quia quem meruisti portare, alleluia, 
Resurrexit, sicut dixit, alleluia, 
Ora pro nobis Deum, alleluia.

V. Gaude et laetare Virgo Maria, alleluia, 
R. Quia surrexit Dominus vere, alleluia.

Oremus.
Deus, qui per resurrectionem
Filii Tui Domini nostri Iesu Christi mundum laetificare dignatus es: praesta, quaesumus, ut, per eius Genitricem Virginem Mariam, perpetuae capiamus gaudia vitae. Per eumdem Christum Dominum nostrum. 
R. Amen.

2 komentarze:

  1. autentyczną radość poranka miałem w niedzielę, jako przeciwwagę do smutku poranka sobotniego, gdy wyjrzałem przez okno, a tu kropi, mokro i w ogóle, co pokrzyżowało mi pewne plany sobotnie właśnie... ale wspomniana radość słonecznego poranka niedzielnego /tudzież poniedziałkowego/ dodała mi takiego napędu, że wszystko zostało nadrobione...
    pozdrawiać :)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz, każdy ma takie słońce jakie widzi :)

      pozdrawiam!

      Usuń



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...