10 lutego 2012

Czarny Dzień W Historii Internetu

... nadszedł dla mnie dzisiaj... choć ponoć nastąpił 4 dni temu. Zajęta poszukiwaniem następcy polo nie zauważyłam tej katastrofy.


Nie wiem czy ma związek z niesławną deklaracja ACTA. Ale ma związek z moim wielkim rozczarowaniem. Wręcz poczuciem zagubienia i swoistą nerwowością.

No bo JAK JA TERAZ OBEJRZĘ NAJNOWSZY ODCINEK "TWO AND A HALF MEN"??? Jak zobaczymy ciekawe filmy, których nie ma w kinach, a które warto zobaczyć, ale niekoniecznie chce się kupować dziesiątki nowych płyt DVD (bo co z nimi potem zrobić, otworzyć wypożyczalnię czy jak? zresztą te płyty nie mają licencji na wypożyczanie, a jak będziemy się wymieniać "prywatnie" to macki ACTY nas dosiegną i uduszą). Już nie mówiąc o wydawaniu pieniędzy na nie - bo to nawet nie o sam film chodzi, ale koszty wysyłek i takie tam, przecież mało co jest w sklepach.

Powyższy obrazek to nekrolog zamieszczony na jednej z najbardziej popularnych stron internetowych na świecie - wyszukiwarce torrentów 'btjunkie', która to zaopatrzyła mnie w setki cudownych filmów. Te najlepsze i tak potem kupiłam. Te jednorazowe oczywiście nie, ale mogłam "popróbować". Twórcy strony zdecydowali się ją zamknąć, w tekście jest napisane:

"To koniec podróży, przyjaciele. Decyzja o zamknięciu strony nie przyszła łatwo, ale z własnej woli ją podjęliśmy. Przez lata walczyliśmy o prawa do kominikacji, ale czas zrobić krok naprzód. To było wielkie życiowe doświadczenie, życzymy wam wszystkiego najlepszego!".

Tu spoczywa BT JUNKIE: www.btjunkie.org

Tak wyglądało za życia:


I ja, i Amir jesteśmy zagubieni w tej Nowej Rzeczywistości. Chyba czas zapisać się do jakiejś sieci VOD, niby można wybrać z setek filmów i zamówić co się chce do obejrzenia, co trzeba zrobić w ciągu określonego czasu, oczywiście (i pewnie nie da się zapisać na dysku "na zawsze").

Tylko czy w jednej "firmie" będą mieli kino hinduskie, irańskie, niemieckie, duńskie, rosyjskie i angielskie...? Oto jest pytanie.

Jak macie jakieś ciekawe pomysły to chętnie posłucham. W końcu mieliście już kilka dni na oswojenie się ze śmiercią btjunkie, ja piszę na gorąco.

4 komentarze:

  1. Może nie tyle ACTA, co PIPA i SOPA z USA.

    BTJunkie padło, ale Dime nadal się trzyma. ;) http://www.dimeadozen.org/
    Tylko ciii! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ach, to prawdziwa katastrofa... a ja z jeszcze większym opóźnieniem reaguję na Twoją stratę Olka, bo Twoja strata to moja strata... w końcu źródłem informacji o najnowszych produkcjach Bolly zawsze dla mnie jesteś...

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za sugestie (ciiii), znalazłam to, czego szukałam :)
    A co do Bolly.... nie masz pojęcia Asia ile jest stron z filmami 'on-line', bez napisów, oczywiście, bo to tylko dla 'swoich', Amir zawsze jest na bieżąco, z czy bez BTJUNKIE :)

    OdpowiedzUsuń



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...