27 kwietnia 2013

Asertywny

Wybieramy się na spacer. Kami mówi:
- Mama, jeszcze tylko wyłącz komputer, tu naciśnij! (pokazuje palcem "x" na oknie przeglądarki)
Naciskam.
- A teraz zrób tak-o (pokazuje gest wyłączania monitora)
Wyłączam monitor.
Kami: - Brawo, mama! ... Ty wszystko umiesz!

Hahahahaha! mały cwaniak, kopiuje wszystkie moje teksty!!!

***

Kami chce iść na spacer ("Mamo, ja chcę iść na NADWÓR"). Sprawdzamy przez balkon pogodę. Nieszczególna... Mówię:
- Kami, dzisiaj jest straszna wichura, nie pójdziemy bo będzie mi zimno!
[K]: - ale MI nie jest zimno!

Uśmiecha się szeroko i idzie włożyć buty i kurtkę... Sam włożył, no to poszliśmy...

***

Innego dnia. Pogoda dalej nieszczególna. Tym razem Kami zarządza:
- Mama, ja chcę loda!
Pytam: - to co, idziemy do sklepu?
[K] - Nie, to Ty idź do sklepu, a ja tu poczekam!

***

Wspinamy się na placu zabaw. Kami śmiga jak stary. Kolega Kacper, starszy o 3 miesiące, ale nieco niższy, próbuje naśladować Kamyczka. Na co on krzyczy:

- Kacper, ty nie możesz!... Ty jesteś za malutki!

1 komentarz:

  1. ale z niego akrobata!
    ja to byłam zawalata zawsze bałam się wszystkich drabinek :)

    OdpowiedzUsuń



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...