2 czerwca 2016

O muzyce duszy (2)

A teraz nasze nagrania, z telefonu (ale nieźle słychać)


Przy pierwszej z nagranych piosenek stoi mi przed oczami dyrygentka - Kasia (to ta śliczna blondynka) - która uczy nas interpretacji tej pieśni.

- Zrozumcie, co śpiewacie! "Powiedz "Wstań", a wstanę!". Czy Wy w to wierzycie??
Ja wierzę! I tą pieśnią będę się modlić w intencji mojej przyjaciółki Ewy, która umiera na raka. Jest najpiękniejszym altem, jakiego znam, bardzo kocha Pana Boga i swoją rodzinę, ma dwóch małych synków. Niestety, pogarsza się jej. Wierzę, że Jezus może jej powiedzieć WSTAŃ.

Chyba zawsze już będę tę pieśń śpiewać częściowo w intencji tej Ewy. I z wiarą, że mogę wstać,z każdej choroby!

8 komentarzy:

  1. Spiew piekny. Slychac cie dosc dobrze:))

    OdpowiedzUsuń
  2. a skąd wiesz, że to ja? telefon położyłąm na ławce przed nami, zbierało mnie i koleżankę obok - śpiewała cudnie i bardzo głośno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, rozrozniam Twoj glos. Nie raz mowilas cos w tych filmikach, ktore na blogu poprzednim wklejalas, wiec twoja barwa glosu , twoj glos jest mi znany.

      Usuń
  3. hmmmmm zatkało mnie :)

    (dobra jesteś!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...i wykasowalas???? Ja nie jestem grozna:)) A inni nie rozrozniaja.

      Usuń
    2. Nieee głupi blogger

      Coś zepsuł jak dodawałam tekst (olśniło mnie że przyda się komentarz)

      Usuń
    3. uff naprawiłam

      ale mam straszny problem z wklejaniem filmików, nie wiem czy vimeo coś schrzaniło w kodzie, który się kopiueje czy to blogger

      muszę edytować html'a, a że nie jestem programistą to muszę edytować poprzedni wpis z filmikiem, który działa, i kopiować te flaki kodowe
      syf :/

      Usuń
  4. Kiedy chodzi o Ewe, to sa niesamowite ludzkie tragedie dla nas tu i teraz :( Tez mam taka Ewe w rodzinie. Wychowala dwoch adoptowanych synow i ...rak powrocil. Choc synowie nie maluchy to jednak nie do konca jeszcze samodzielni ( 16 i 17 lat)

    OdpowiedzUsuń



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...