23 marca 2015

Wspomnieniowo

Ostatnio uświadomiłam sobie, że nie dałam na blog zdjęć z rekolekcji Na Fali Wielbienia. Dość późno je dostałam, stąd wpadka. Zdjęcia robiła Marianna, koleżanka z chóru.

Gorąco polecam te rekolekcje, następna edycja będzie w lipcu w Łodzi. Bardzo bym chciała pojechać, ale nie wiem czy będzie to możliwe z uwagi na Kubusia. Czas pokaże, nie spinam się.

A tak było w Warszawie w 2014.

 Kaplica w "Dobrym Miejscu"

 próba przed mszą świętą, dyryguje Hubert Kowalski

 próba przed mszą świętą, z tyłu Paweł Bębenek, dyrygent chóru


 w czasie mszy świętej

warsztaty chóru, prowadzący - Paweł Bębenek i Ewa Sykulska

 warsztaty chóru, prowadzący - Paweł Bębenek i Ewa Sykulska


 warsztat pisania ikon - uczestnik ze swoim dziełem

procesja z Ciałem Chrystusa

 procesja z Ciałem Chrystusa, na pierwszym planie uczestnicy warsztatów modlitwy tańcem


 procesja z Ciałem Chrystusa, muzycy

Eucharystia, od lewej: o. Tomasz Grabowski OP, o. Tomasz Nowak OP, o. Piotr Kurkiewicz OFMCap, o. Wojciech Jędrzejewski OP

 o. Piotr Kurkiewicz OFMCap


 o. Tomasz Nowak OP


 organizatorzy - Joanna i Leopold Twardowski

 muzycy podczas modlitwy uwielbienia


Wpisy powiązane:
Szkoła Życia - o rekolekcjach
O odczytywaniu znaków czasu - konferencja ojca Piotra Kurkiewicza
O obronie wiary - konferencja ojca Tomasza Grabowskiego
O mariażu tradycji ze współczesnością - o Hubercie Kowalskim i muzyce liturgicznej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...